Rail en L en aluminium

U spaziu hè diventatu una sfida maiò da quandu a ghjente hà cuminciatu à utilizà i so furgoni è rimorchi cum'è case nantu à roti. I custruttori anu amparatu à utilizà ogni centimetru di spaziu in a vittura per assicurà è almacenà l'articuli. Anu ancu amparatu chì qualcosa deve esse assicurata in a vittura o si stende à u pianu. Per i costruttori di camper professionali è di bricolage, i sistemi d'attache duraturi è di pocu prufilu cum'è a pista in L d'aluminiu sò un grande valore per i soldi.

Forza

Aluminium L-Tracks, canusciutu macari comu Airline Tracks , tick all the boxes. Dapoi decennii, e compagnie aeree anu utilizatu stu raccordu in stile L-track per assicurà i sedi di l'aviò. U fattu chì i pruduttori di l'aeronautica crede chì pò prutege i passageri in l'aviò - ùn importa a so dimensione - parla di a so forza è a durabilità. Un "tipicu americanu" chì salta da u tettu di un aereo di linea cummerciale per via di un malfunzionamentu di l'equipaggiu puderia suscitarà una grande demanda.

Pesu

L'usu di una pista L in un aviò parla ancu di u so pesu ligeru. ci vole. U pesu di 12 o più barre metalliche è a durata di un aereo pò esse pesanti assai rapidamente. L'aviò ùn ponu piglià una carica pesante. U pesu ligeru hè ancu impurtante in camper, veiculi di terra, camper, è camper trailers. Esse sovrappeso dannu u cunsumu di carburante è eleva u centru di gravità. U pesu ligeru di l'alluminiu L-track rende ideale per questa applicazione.

L Track

Profilu à rail en L en aluminium

Un altru benefiziu di a L-track hè u so prufilu bassu. In l'applicazioni induve u spaziu hè in una prima, a L-track usa quasi nisun spaziu. U L-track hè fissatu à una superficia plana è ùn occupa quasi micca spaziu, ma hà parechji punti di whiplash per pede, facendu u so potenziale di almacenamento illimitatu. L'incredibile forza di a pista in L d'aluminiu a rende perfetta per attache oggetti pesanti à u pavimentu, u muru, o ancu u tettu di a vostra caravana.

 

  • : Precedente
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022