Base PC Spikes per uccelli in acciaio inox

Fatte di policarbonate resistente ai raggi UV di a più alta qualità è in acciaio inox 201/304/316, i picchi di uccelli in acciaio inox basati in PC si mantenenu perfettamente ancu in cundizioni climatichi duru cum'è tempeste di neve o piogge forti.

Spikes d'uccelli in acciaio inox cù un viaghju di basa di plastica flessibile ponu esse tagliati à longu o curvati, facenduli adattati per cornici, travi, balconi, ringhiere, vasi di piante, camini è qualsiasi superficia chì vulete prutezzione.

Spicchi d'uccelli

Spikes di uccelli in acciaio inox di basa di PC sò divisi in 5 tippi secondu a basa: basa stretta, basa larga, basa matte è basa d'ala. Ci hè ancu una striscia di bricolage per pudè fà i vostri picchi di uccelli.

Facile à Installà
1. Pulizia Superficia
Prima di installà spike di plastica d'uccelli, assicuratevi chì tutte e superfici sò pulite, secche è libere di detriti d'uccelli, cumprese rami, foglie, nidi, etc.

2. Cut to Size
U disignu unicu di i punti di rupture trà ogni set di viti di viti facilita a torce è a curvatura à a dimensione desiderata in situazioni induve menu strisce piene sò richieste. Basta à pressu in pezzi chjuchi cum'è vulete.

3. Sceglie un Metudu Attachment
Defini u mètudu di cunnessione currettu. Per u cimentu, u brique, l'azzaru, applicà un mantellu di adesivu à a parte sottu di ogni striscia di spike d'uccelli longu a cola. Per u legnu, aduprate viti di lignu per aghjunghje strisce d'uccelli à a superficia di lignu.

4. Uccelli Spikes Placement
Pone e strisce spike nantu à a superficia, lassendu micca più di 1 inch di spaziu trà u muru è e strisce spike d'uccelli per impediscenu l'acelli di nidificà daretu à l'unghie. Ùn disturbate micca i spikes per almenu 24 ore dopu a colla.

 

  • : Precedente
  • Next:

  • Tempu di Postu: Aug-01-2022