À propositu di l'Aluminium L-Tracks

Guardate articuli più pesanti in un lettu di camion o rimorca è avete bisognu di un sistema di attaccu chì pò accoglie una varietà di usi? Micca solu, ma avete bisognu di un sistema di attache per permette di fà cambiamenti di layout in a strada?

Avemu a suluzione perfetta per l'attache, è hè L-Tracks.

U L-Track hè un rail d'aluminiu d'alta qualità cù un prufilu più strettu chì u face ideale per camioni pickup, furgoni è altri veiculi cù spaziu più chjucu. E lunghezze di i rails varienu da 12 "à 96" è venenu in 4 stili diffirenti per adattà facilmente diversi veiculi.

L-tracks sò dispunibuli in diversi profili cumpresi flush, flush with flange, è a superficia angulata. U prufilu di flange incassatu hè cumunimenti utilizatu in l'autobus scolastici è l'aviò per pizzicà stuoie di gomma o tappeti sottu à u bordu. U prufilu di a superficia angulata hè spessu usatu in rimorchi "toy haler".

L-track

I L-Tracks incassati necessitanu di indirizzà i canali nantu à u pavimentu per una muntagna à flussu. Puderà ancu esse muntatu direttamente nantu à u pianu, ma si ferma à circa 1 inch. I profili di superficia ponu esse facilmente muntati à pavimenti è pareti, dendu punti di fissazione quasi illimitati.

L-Tracks sò a megliu suluzione per a vostra camionetta o rimorca, cù a so capacità di cambià à qualsiasi formatu di layout, pudete aduprà L-Tracks nantu à rimorchi, letti di camioni pickup, furgoni, rimorchi chjusi è rimorchi utili. Pudete soprattuttu aduprà sti veiculi per splutazioni, cantieri, siti di fabricazione, è più! Perchè e multiple aperture rotonde nantu à i rails permettenu un attaccamentu rapidu di raccordi, chì vi permettenu di creà un ligame persunalizatu in ogni puntu!

In più di L-Tracks chì si adattanu à parechje situazioni, ligami in modu sicuru i vostri articuli senza un graffiatu. Ci sò parechji benefizii per questi rails d'aluminiu, è vi sentite sicuru sapendu chì i vostri articuli ùn saranu micca spustati o dannati.

 

  • : Precedente
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022