À propositu di i ligami di l'uraganu

A nostra cumpagnia furnisce ligami di l'uraganu , avemu un inseme sanu di sistema di gestione di qualità per guarantiscenu a qualità di i nostri prudutti è u serviziu dopu a vendita.

https://www.buildings-hardware.com/wood-connectors/

Chì sò i ligami di l'uraganu?

I ligami di l'uragani sò pensati per fà strutture di lignu resistenti à i venti forti, cum'è quelli causati da l'uragani. In particulare, i ligami di l'uraganu facenu a struttura più resistente à l'elevazione, a racking, u rovesciamentu è u sliding.

Chì ghjè un clip d'uraganu?

L'uraganu Ties, canusciutu macari comu ligami rafter, ligami truss, o clips uraganu, sò usati per u ponte o tettu framing à assicurà rafters, trusses, o joists à u quadru di legnu. Questu hè fattu per resiste à l'elevazione è e forze laterali, cum'è quelli chì venenu da un uraganu o una tempesta severa. U clip di l'uraganu hè un altru nome per una cravatta d'uraganu o cinturione d'uraganu.

Sò necessarii clips di l'uraganu?

I clips o ligami di l'uraganu sò richiesti in i zoni sottumessi à tempeste di ventu forte o terremoti. I clips di l'uraganu rinforzanu i cornici di legnu di l'edificazioni è aiutanu à riduce a pussibilità di colapsà in queste cundizioni. U so usu in resistenza à e forze di terramoti li dà ancu u nome supplementu "ligami sismici". Se ùn site micca sicuru chì i ligami di l'uraganu sò necessarii, pudete cunsultà u vostru dipartimentu di custruzzione lucali per i codici di custruzzione.

Induve passanu i clips di l'uraganu?

I clips di l'uraganu sò stallati induve i raghji diagonali scontranu i raghji horizontali in u vostru tettu. I clips di l'uraganu assicuranu ancu più sti pezzi di legnu inseme per creà una resistenza supplementaria à l'uragani è e tempeste di ventu forte. Ci deve esse dui clips per ogni locu induve sti dui pezzi di legnu in u tettu si scontranu: unu per u fronte è unu per u spinu.

Avemu un inseme sanu di sistema di gestione di qualità. Sè avete interessatu à i nostri prudutti. per piacè sentite liberu di cuntattateci.

  • : Precedente
  • Next:

  • Tempu di Postu: Apr-08-2022